Sunday, June 12, 2011

Acrilice si tus


Zilele astea am lucrat mai mult in acrilice incercand sa le dau de gust deaorece inainte nu prea imi placea sa lucrez cu ele insa mi-am zis: "c'mon just give them a chance" and i did:).. rezultatele sunt urmatoarele...
1. Primul desen este in acrilic negru si tus negru pe suport de carton buretos (sincer habar nu am cum ii zice) gros si lucios. Desenul este inspirat din creatiile Liselotte Watkins, which i LOVE. I will call it: Good Moorning 60's



2. Al doilea desen este pe carton maro cu acrilice si tus negru, tot inspirat din creatiile Lisolette Watkins and i call it: Catching the future with the eyes of an edwardian


3. Si ultimul este desen cu acrilice pe carton verde plus tus si este inspirat din creatiile "alisaburke", o alta artista ce o admir. Name of the painting: "Virtual spring"

Toate desenele vor urma sa fie puse in vanzare dupa ce vor fi inramate si dichisite:)). Daca iti plac si asa no problem..se dau si asa;))

No comments: