Sunday, June 26, 2011

A peek inside my work



Yellow to everyone!! Astazi m-am gandit sa dechis atelierul meu de creatii si sa va las si pe voi sa trageti cu ochiul la ceea ce am lucrat zilele astea, mai precis sambata si duminica: un set de 6 brose care mai de care mai simpatice (zic eu:P) facute dapa aceeasi tehnica ca precedentele. Am sa va prezint pe rand pasii molcomi pana la produsul finit...brosa din ceramica cu dantela made by Murmu:). Sa incepem zic:

1. First avem nevoie de : ceramica aerata (eu am primit-o din Germania, insa cred ca se gaseste si la noi pe piata), este foarte moale si usor de modelat, cu putin ajutor din partea apei.Dupa care modelam cercuri, le presam si cu ajutorul unui capac de Lenor:))))) am redat forma finala. (Pentru a nu se lipi de suport am folosit o lama de cater si o bagheta de lemn cu varf).


2. Then, asamblam suportul de brosa cu ajutorul aceleasi ceramici si a apei ptr o mai buna coaptare, apoi dupa ce am facut asta la fiecare brosa ne uitam pe maini si vedem asa ceva:))(like in the picture) ai senzajtia ca iti cad degetele imediat insa mie imi place:))). Apoi le lasam la "dospit" 24 de ore pentru intarire.. Noapte buna....:)

3. Ok, buna dimineata!! Brosele noastre sunt gata de a devenii bijuterii right?Righhhttt!! So, pasul urmator: desenul. Poti opta pentru: tus negru (pentru contur si nu numai), acrilice, carioci, cam orice..insa cel mai fain ies in tus si acrilice, cel putin pentru mine.


4. Pictam fondul cu acrilice..like in the picture....


5. dupa care aplicam un adeziv f bun, in cazul meu "Bison" se preteaza a fi cel mai bun pana acuma, pe marginile brosei cu grija...asteptam cam 2 minute si apoi lipim dantela sau panglica





6. cu multa rabdare deoarece este un pas cam nesuferit (ti se lipesc degetele , trebuie sa apesi bine pe dantela ca sa stea bine)


7. Et voila....we did it..nervii au iesit pe fereastra:))

8. Then, lacuim brosa pentru un aspect placut shinny
And voila...brosele sunt gata de purtat in pieptul unor domnite!! Sper ca va placut la mine in "atelier" si de ce nu..poate a fost si productiv!! VA URMA!!:)

Love, Murmu

No comments: