Friday, March 4, 2011

Noua colectie: "Little miss Twinkle" si "A french touche"





Dupa cum bine stiti am participat la frumosul targ "Sambata de Handamde II" organizat de Cristina (dintemirice) care by the way a iesit foarte bine iar pentru aceasta ocazie speciala am copt o noua colectie intitulata "Little Miss Twinkle si A french touche".
Brosele sunt realizate dintr-o pasta tip ceramica usoara pictata, dantelata si lacuita ce o reprezinta pe micuta Twinkle in mai multe ipostaze si cativa matzi parizieni, french singer si diverse domnisoare stilizate.
Pozele sunt facute la targ de aceea nu se vad detaliate insa dc aveti preferinte le pot face poze. Am ramas cam cu jumatate din ele insa se pot face la comanda.Eu le-am pus cate un martisor, ca de, e martie nu? insa se poate si fara!!
Hope you enjoy my new collection and soon i will change my logo to;)..more new stuff it will come ...to be continue...Kiss Kiss!!

No comments: